
Workforce Optimization
Workforce optimization is a strategy used in business with focus on maximum customer satisfaction and benefits with minimal operational costs and supported by integrated technologies, cross-functional processes and shared objectives.
- Implementation of a scheduling solution: For optimizing the workforce, assignment of specific tasks to specific individuals should be enabled with respect to time.
- Involvement of key stakeholders: Leadership and employee and any other stakeholder should be involved in the different decisions made.
- Task assignment and matching the skill should be the top most priority: This will ensure the proper job is undertaken by the proper human resource.
- For managing compliance, deployment of tools: These helps in driving results and improving the overall visibility of different steps.
Analysis report
Provides the statistics of the different quality scores and the scoreboard can provide information on various aspects of operational efficiency.
-
Praca z Kasią to przyjemność w 100%. Kobieta Dynamit - konkretna, rzeczowa i z super podejściem. Dzięki niej odkryłam swój potencjał, którego nigdy nie widziałam a był tak logiczny ? wielka wiedza i pasja od niej bije. Motywuje i zachęca do wyjścia ze strefy komfortu. Wie co w trawie piszczy ? szkolenie z Kasią warte każdej złotówki ??
Marta SkrokUczestniczka Szkoły Liderek -
Praca z Kasią daje spokój ducha. W każdej sytuacji, nawet najtrudniejszej, masz pewność, że wspólnie z nią znajdziesz wyjście. Dzieje się tak, ponieważ Kasia ma w sobie niezwykły obiektywizm, trafnie ocenia sytuację, analizuje ją i znajduje nieszablonowe rozwiązania. Jest przy tym pełna humoru, radości życia, dystansu do siebie i rzeczywistości. Zadaje niezwykle celne pytania, a jej talent pozwala jej widzieć daleką perspektywę i konsekwencje wyborów. Odkąd pracuję z Kasią mam o wiele lepiej poukładany biznes, widzę szerszą perspektywę, dążę do wyznaczonych celów.
Magdalena SzymańskaSkrzypaczka, Przedsiębiorczyni -
Kasia towarzyszyła mi w mojej drodze do odkrywania i określania siebie. Celem naszym było moje windowanie się po szczeblach Wealth Dynamics Spectrum i uporządkowanie moich finansów (co się całkiem nieźle udało), ale Kasia znacznie wychodziła poza tą tematykę – z całego serca zaangażowała się abym pewne rzeczy w swoim życiu zobaczyła i zrozumiała. Pomogła mi bardzo pożegnać się praktycznie ( i mentalnie, co było znacznie trudniejsze) z etatem i stać się businesswoman.
Katarzyna GórskaInspektor Nadzoru Inwestorskiego, Właścicielka biura projektów, Przedsiębiorczyni, Inwestorka w nieruchomości
Task assignment strategy
Workforce optimization is a strategy used in business with focus on maximum customer satisfaction and benefits with minimal operational costs and supported by integrated technologies, cross-functional processes and shared objectives.
Workforce optimization is a strategy used in business with focus on maximum customer satisfaction and benefits with minimal operational costs and supported by integrated technologies, cross-functional processes and shared objectives.
Workforce optimization is a strategy used in business with focus on maximum customer satisfaction and benefits with minimal operational costs and supported by integrated technologies, cross-functional processes and shared objectives.
- Process
- Management
- Strategy
Provides the statistics of the different quality scores and the scoreboard can provide information on various aspects of operational efficiency.